четверг, 19 июня 2014 г.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:

  •  Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  •  Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  •  Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  •  Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
  •  Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:

  •  самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); 
  •  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; 
  •  обмежити кількість критеріїв до необхідних; 
  •  залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; 
  •  написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
  •  уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; 
  •  продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий