вторник, 17 июня 2014 г.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають:

  1.  Визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання.
  2.  Наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів.
  3.  Бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту.

При створенні Портфоліо слід на кожному новому етапі переглядати План вивчення теми та вносити зміни до формулювання:

  1.  навчальних цілей, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті, щоб переконатися, що ваші учні отримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми відповідного предмету.
  2. основних запитань навчальної теми.

Вправи, які відповідатимуть навчальним цілям, пов’язуватимуть зовнішній світ із класною кімнатою, реальним життям учнів та включатимуть ІКТ до змістових і проектних завдань.

  •  Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані це:
  •  Ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.
  •  Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні».
  •  Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
  •  Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.

Результатом є презинтація основних питань проекту

Комментариев нет:

Отправить комментарий