Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають:
При створенні Портфоліо слід на кожному новому етапі переглядати План вивчення теми та вносити зміни до формулювання:
Вправи, які відповідатимуть навчальним цілям, пов’язуватимуть зовнішній світ із класною кімнатою, реальним життям учнів та включатимуть ІКТ до змістових і проектних завдань.
Результатом є презинтація основних питань проекту
Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають:
- Визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання.
- Наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів.
- Бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту.
При створенні Портфоліо слід на кожному новому етапі переглядати План вивчення теми та вносити зміни до формулювання:
- навчальних цілей, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті, щоб переконатися, що ваші учні отримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми відповідного предмету.
- основних запитань навчальної теми.
Вправи, які відповідатимуть навчальним цілям, пов’язуватимуть зовнішній світ із класною кімнатою, реальним життям учнів та включатимуть ІКТ до змістових і проектних завдань.
- Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані це:
- Ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.
- Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні».
- Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
- Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.
Результатом є презинтація основних питань проекту
Комментариев нет:
Отправить комментарий