четверг, 19 июня 2014 г.

Модуль 7

• Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:

  •    відповідей на Основні запитання; 
  •    демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; 
  •    демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
  •    зв’язків із реальним світом, життям учнів;
  •    відповідного та ефективного використання ІКТ. 

• Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських проектів:
  •    презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм,      звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
  •    публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені       за допомогою зображень, графіків та діаграм;
  •     вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати       та спільно редагувати декілька людей;
  •    блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до                   відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. 

1 комментарий:

  1. Тетяно Сергіївно! Зазначайте також, що нового для себе відкрили; де у вас виникли труднощі; що сподобалося, що хотіли б змінити. Тобто передавайте своє ставлення до навчання. Бажаю успіхів!

    ОтветитьУдалить